ביגוד לעובדי קבלה: שילוב של תדמית, מקצועיות ואופנה.
בענף המלונאות, הרושם הראשוני הוא אלמנט חשוב ביותר. הרגע בו האורחים נכנסים למלון משפיע על התחושה הכללית שלהם באופן מיידי, הן לגבי המקצועיות והרמה שלו, והן לגבי האווירה הצפויה להם במהלך השהייה. אלה מקבלים משנה תוקף, כאשר מדובר בענף תחרותי, בו ישנה חשיבות גבוהה לרמת השירות ולאווירה בכללותה.
אחד ההיבטים המשמעותיים לצורך יצירת רושם ראשוני חיובי, הוא הלבוש של צוות הקבלה. עובדי קבלה הם הפנים של המלון והראשונים בהם האורחים פוגשים, לכן המראה שלהם משחק תפקיד חשוב בתפיסתם את בית המלון. זו אחת הסיבות שבגללן מומלץ להשקיע מחשבה בבחירה של ביגוד לעובדי קבלה, על מנת שיעביר את המסר הנכון. בסופו של דבר, הרושם שהם יוצרים משפיע על ההצלחה העסקית של המלון.
למה חשוב לדייק בבחירה של ביגוד לעובדי קבלה?
- רושם חיובי על האורחים גורם להם להרגיש רצויים ומוערכים.
- הלבוש מסייע לתחושת האמון של האורחים באנשי הצוות.
- לבוש מתאים יכול לחזק את ערכי המותג ולקבע אותו בתודעת האורחים.
- לבוש המותאם לסגנון של בית המלון מייצר תחושה נעימה ורגועה.
- הלבשת העובדים בביגוד איכותי ומוקפד, מעידה על הרצינות והמקצועיות של המלון.
7 מאפיינים חשובים של ביגוד לבתי מלון –
כאשר בוחרים פריטי לבוש לעובדי המלון, רצוי לוודא שהם יענו על הצרכים והציפיות הנדרשות. אלה כמה מהמאפיינים שמומלץ שיהיו להם:
- איכות – אין לזלזל בחשיבות של איכות הבדים מהם עשוי הביגוד המקצועי. בניגוד לדעה הרווחת, קל להבחין באיכות הבד ובאיכות הגימורים גם במבט בלבד. לכן חשוב שהבגדים יהיו מיוצרים אצל יצרן בעל מוניטין, שמספק אותם באיכות הגבוהה ביותר.
- עמידות – לעמידות של ביגוד לעובדי קבלה יש חשיבות כפולה. האחת היא בשל הנראות שלהם, שעליה להישאר ייצוגית ומוקפדת גם אחרי כביסות מרובות. בין היתר הגזרה צריכה להישאר במיטבה והצבעים צריכים להיות בוהקים ולא דהויים. בנוסף, בגדים שמחזיקים מעמד זמן רב, מייצרים גם חיסכון משמעותי לבעלי העסק, מכיוון שאינם נדרשים לרכוש אותם בתדירות גבוהה.
- נוחות – כדי שצוות הקבלה יוכל להעניק שירות מקצועי, נעים וניחוח, חשוב לשמור על תחושת הנוחות שלו. לבגדים יש חלק משמעותי בכך – עליהם להיות נעימים למגע, רכים במידה ולאפשר תנועה חופשית במרחב.
- עיצוב – בעידן הנוכחי, ישנה התייחסות רבה יותר לנראות, לאופנתיות ולעיצוב של פריטי לבוש שונים. הדבר נכון גם כאשר מדובר בנותני שירות, כמו עובדים בבתי מלון. לכן חשוב שהביגוד יהיה מעוצב באופן קלאסי ומוקפד, בצבעוניות שקטה שמתאימה לרוח הכללית של המלון. בנוסף עליו להיות נקי ומגוהץ למשעי.
- מידות – ההופעה המקצועית של עובדי הקבלה תלויה גם בלבישה של המידה הנכונה להם. בגד גדול מדי ורפוי, ייצור תחושה מרושלת. בגד קטן מדי, יגרום לתחושה לא נוחה, הן לאורחים והן למי שלובש אותו. לכן חשוב להקפיד על התאמה של הבגדים למידה של אנשי הצוות, ובמידת הצורך להזמין אותם בגודל מיוחד.
- עקביות – כאשר עובדי המלון לבושים בבגדים בסגנונות שונים, הדבר יוצר תחושה של חוסר מקצועיות. קוד לבוש עקבי ומקצועי חיוני ליצירת תחושה מוקפדת ומקצועית, המתאימה לזהות המותג. מראה אחיד, חכם ומסוגנן מבסס את האמינות של אנשי הצוות ואת המחויבות שלהם לשירות ברמה יוצאת דופן.
- מיתוג – כאשר מדובר בבתי מלון, פעמים רבות הביגוד של עובדי הקבלה ממותג באופן אלגנטי, כדי לזהות אותם עם בית המלון. לכן חשוב לרכוש את הבגדים מספק מוביל, שמסוגל למתג אותם באמצעות רקמה ממוחשבת עדינה ומדויקת. הדבר מאפשר הן למתג את בית העסק והן לרקום שמות, למשל על מדי שף.
3 טיפים לבחירת לבוש מתאים לעובדי קבלה
- יש להתאים את הביגוד לרמה ולסגנון של המלון
- ישנה השפעה גם למיקום המלון ולמזג האוויר האופייני לסביבה
- הביגוד צריך להתאים למדיניות הלבוש הכללית של עובדי המלון
אבי שיווק – ביגוד מקצועי ואיכותי לעובדי קבלה
בענף המלונאות, יצירת של רושם ראשוני חיובי היא חיונית, וללבוש של צוות הקבלה שלכם יש תפקיד משמעותי בהשגת מטרה זו. חשוב שהבגדים שאנשי הצוות לובשים יהיו ייצוגיים, איכותיים ומעוצבים, אך בד בבד גם נוחים ועמידים. הניסיון רב השנים שלנו בעיצוב ובשיווק בגדים לעובדי מלונות, מאפשר לנו להתאים עבורכם בצורה מדויקת את הביגוד לו אתם זקוקים. זאת על מנת לוודא שהוא יתאים לסגנון, לרמה המקצועית ולמיתוג של בית העסק. באפשרותכם גם להיעזר בשירותי הרקמה הממוחשבים שלנו, כדי להטביע את לוגו המלון על בגדי העובדים, על מנת לזהות אותם עם המותג וגם לתרום לאווירת הצוות של אנשי הקבלה. אם אתם זקוקים לביגוד מקצועי עבור העובדים שלכם, נשמח לייעץ ולסייע לכם בבחירת הביגוד המתאים בטלפון 052-3294295